معرفی یک نرم افزار بسیار پر کاربرد

دو شنبه 25 آبان 1394
ن : H_zandi

معرفی یک نرم افزار بسیار پر کاربرد

سلام خدمت همه دوستان.

SDL Trados Studio

امروز میخوام یک نرم افزار بسیار جالب و پرکاربرد در ترجمه رو بهتون معرفی کنم. این نرم افزار به قدری کاربردش مهمه که اگر در مراکز ترجمه خارج از کشور بخواهید مشغول به کار شوید، اگر کار با این نرم افزار را بلد نباشید، در مراحل استخدام رد میشید.

SDL Trados Studio 2015 Professional 12.0.4809.0 تمامی ابزارهای کمک ترجمه رایانه ای مورد نیاز یک مترجم مبتنی بر فن آوری های چند دهه ای خود را در قالب یک محیط کاری برای مترجمان گرد آوری نموده است. این محیط کار مترجم حاصل بیش از 100 میلیون سرمایه گذاری در بخش تحقیق و توسعه می باشد که نوآورانه ترین نرم افزار می باشد. 

محیط کار مترجم SDL Trados Studio شامل موارد ذیل می باشد:

  • مدیریت پروژه
  • حافظه ترجمه
  • مدیریت واژگان

مهم ترین قابلیت این نرم افزار مدیریت واژگان هست، به این صورت که اگر واژه‌ای رو در یک پروژه در این نرم افزار ترجمه کنید، اون رو در خودش ذخیره میکنه و در پروژه های بعدی اگر به اون لغت برخورد کنید، ترجمتون رو بهتون پیشنهاد میده که این کار خیلی خیلی در استفاده مفید از وقت کمکتون میکنه و بعد از مدتی یه دایره واژگانی کامل و تخصصی در انواع متونی که ترجمه کردید رو براتون ایجاد میکنه که حتی میتونید این دایره واژگانی رو به بقیه دوستانتون هم بدید تا به نرم افزار خودشون اضافه کنن و یه دیکشنری تخصصی و کامل داشته باشند.

امیدوارم براتون مفید واقع بشه.

 

دانلود با لينك مستقيم با حجم 387 مگابايت به همراه کرک

پیش نیازها:

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: نرم افزار موبایل و کامپیوتر، ،